با طرز تهیه نبات یزدی آشنا شوید

کیفت محتوا :
5/5
تولید نبات در یزد

طرز تهیه نبات یزدی

با طرز تهیه نبات یزدی در منزل آشنا شوید.

نبات از شیرینی های سنتی ایرانی است که از دیرباز مورد توجه بوده است، حتی مصرف این محصول تا به امروز نیز ادامه پیدا کرده و بر محبوبیت آن اضافه نموده است؛ خوب است بدانید این محصول در بخش های خاصی از کشور تولید می شود، مانند یزد که یکی از تولید کنندگان اصلی آن به شمار می آید. در این بخش می خواهیم تا توضیحاتی را راجع به طرز تهیه نبات یزدی ارائه دهیم که در قسمت زیر به این موضوع پرداخته شده است:

  • در مرحله اول باید زعفران که از مواد اصلی برای تهیه این محصول به شمار می آید را پودر کنید و برای این کار می توانید از یک هاون تمیز کمک بگیرید.
  • حالا آب را در ظرفی بزرگ جوش آورده و سپس اقدام به اضافه کردن تدریجی شکر به آن نمایید.
  • در حین اضافه کردن شکر باید آن را مدام هم بزنید تا به غلظت برسد.
  • حالا باید اقدام به ریختن چاشنی در یک ظرف آماده نمایید.
  • سپس باید چاشنی نبات را در گرم خانه گذاشته و به مدت 3 تا 5 روز با کاهش دمای تدریجی در گرم خانه نگه دارید
  • بعد از 5 روز بلور های بالای ظرف پرده نبات و نبات های جامد در کف ظرف کاسه نبات می باشد.
  • در بین نبات کاسه و پرده شیره نبات وجود دارد.

البته برای اینکه چنین نتیجه ای حاصل گردد، لازم است تا ظرفی که برای درست کردن نبات در نظر گرفته اید، به دور از نور خورشید و در محلی خنک نگهداری شود.

خرید نبات یزد

اگر مایل و علاقمند به محصولی مانند نبات یزد هستید، اگر هوای خرید نبات از یزد به سرتان زده و هدفتان از این کار، دسترسی به نبات یزدی اصل می باشد، اما اصلاً فرصتی برای سفر به این شهر را ندارید؛ ناراحت نباشید، چرا که هم اکنون روش های نوین خرید کشف شده که دیگر نیاز به مراجعات حضوری بابت خرید نبات اصل یزدی را نخواهید داشت، بلکه می توانید با مراجعه به سایت های خوبی مثل این سایت که به عنوان سایت بی بی نبات فعالیت دارد؛ هم اطلاعاتی را راجع به طرز تهیه نبات یزدی کسب کرده و هم خرید این محصول را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.


البته اگر از این طریق اقدام نمایید، نه تنها می توانید طرز تهیه نبات را یاد گرفته و یا حتی خرید این محصول را انجام دهید؛ بلکه امکان برخورداری از محصولات دیگر مانند جعبه نبات یزد را هم داشته و حتی می توانید پیش از خرید نبات طلایی، قیمت نبات را هم استعلام نمایید.

4/5 (4 دیدگاه ها)
5/5 (3 دیدگاه ها)

فهرست مطالب

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[html_block id="258"]
سبد خرید فروشگاه